Area Sales Developer Kaldio Vending
Căutăm persoane din DB și PH cu abilități foarte bune de vânzări care să ne ajute să creștem nr. de automate de la 1000 la 2600 în următorii 10 ani.
Viziunea, misiunea și planul pe 10 ani
Viziunea Kaldio: Să devenim lider regional pe piața de vending, cu prezență în minim 3-5 județe limitrofe: DB, PH, BZ, BV, AG, GR, IF.
Misiunea Kaldio: Vrem ca oamenii să exploreze universul cafelei de calitate, atent selecționate și să aducem în fața lor beneficiile consumului de cafea.
Planul pe 10 ani: Vrem ca oamenii să ne prefere pentru gustul deosebit, pentru modalitățile extraordinare și inovative prin care preparăm rețetele, pentru experiența plăcută pe care o trăiesc acolo unde ne consumă produsele, pentru atenția și promptitudinea cu care îi servim. Vrem să contribuim activ la creșterea nivelului de calitate a pieței de profil, prin investiții permanente în oameni profesioniști și echipamente performante, precum și prin campanii educaționale.
Noi aducem în fața publicului rețete și tipuri de cafea diferite, prin intermediul celor mai bune aparate disponibile pe piață. Deținem o flotă de aproximativ 1000 de echipamente și ne dorim să o dezvoltăm în 10 ani la nivelul de 2600.
3 dintre cele mai importante victorii ale companiei:
- Kaldio Vending este liderul pieței de profil din Dâmbovița și jucător important pe piața din Prahova.
- Espresso Café este în topul jucătorilor de e-commerce cu cafea din România.
- Divizia Coffee Shop deține cea mai importantă rețea pornită din Dâmbovița, deținând 11 locații la nivel național.
Obiectivele de care vei fi responsabil:
- Promovarea și vânzarea echipamentelor și produselor din portofoliu;
- Menținerea și dezvoltarea bazei de clienți;
- Atingerea targeturilor prestabilite.
Responsabilitățile tale:
- Participi la evaluarea de performanță lunară sau trimestrială cu liderul tău direct;
- Participi la întâlnirile trimestriale de planificare și implementare a strategiei de vânzări;
- Participi la sesiuni de training lunare pe proceduri și abilități;
- Urmărești pașii procedurilor din rolul tău cu strictețe;
- Vorbești frumos cu fiecare client, coleg, lider sau subaltern, oricare ar fi problema;
- Păstrezi confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă;
- Administrezi portofoliul de clienți. Te asiguri că fiecare client din portofoliul tău este contactat la maxim 30 zile pentru feedback despre colaborare;
- Planifici și efectuezi vizite la clienți și completezi raportul zilnic a rezultatelor;
- Prezinți, promovezi și vinzi produsele și echipamentele în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei;
- Participi la negocieri, întocmești contracte, monitorizezi derularea și finalizarea implementării acestora;
- Urmărești planul de contracte încheiate săptămânal, lunar, trimestrial.
Cerinte:
- studii superioare/medii;
- capacitate și responsabilitate în luarea deciziilor;
- abilităţi de comunicare-negociere, abilități de vânzare, orientare către clienți.
- dinamism, optimism, persoană motivată, orientată spre rezultate;
- cunostințe operare PC (Excel, Word);
- permis auto categoria B;
- experiență în vânzări de minim 1 an.
Valorile noastre:
În compania noastră avem 4 valori importante după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la satisfacția clienților nostri, chiar dacă aceasta presupune eforturi și grijă mai mari din partea oamenilor noștri. Facem tot ce ne stă în putință să ne servim excelent clienții, să le oferim o experiență WOW, SĂ DĂM CLIENTUL PE SPATE.
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la promptitudinea cu care ajungem la intervențiile tehnice/solicitări, chiar dacă suntem nevoiți să facem asta la primele ore ale dimineții, în afara orelor de program, în weekend sau în zilele libere de sărbători.
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la schimbarea și optimizarea continuă a activităților, chiar dacă asta presupune investiții permanente, atât în oameni, cât și în echipamente. În această lume de astăzi, care se schimbă cu o viteză uimitoare, trebuie să fim flexibili, inovativi și pregătiți să ne adaptăm la noile condiții de piață pentru a supraviețui.
- Nu suntem dispusi să facem compromisuri la calitatea produselor, chiar dacă suntem nevoiți să creștem prețurile.
Dacă consideri că ești omul potrivit care să ne ajute să devenim lider regional pe piața de vending, că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre atunci abia așteptăm să ne auzim cu tine.
Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de aplicare. În maximum 48 de ore vei primi răspuns dacă te califici pentru un prim interviu scurt în care să ne cunoaștem. Dacă și acolo ne placem, atunci vom avea o întâlnire mai lungă să vedem dacă suntem cu adevărat potriviți. Iar dacă toate lucrurile sunt bune și noi putem să susținem nevoile tale dpdv financiar, atunci vom intra în perioada de probă de 3 luni.
Dacă ți-a plăcut acest anunț însă nu esti omul potrivit pentru el, ai șansa să câștigi 300 de euro premiu dacă ne recomanzi persoana potrivită. Tot ce ai de făcut este să trimiti acest anunt către oamenii care tu consideri ca se potrivesc, iar daca trec de interviuri si de perioada de proba, atunci tu vei primi negresit în cont 500 de euro.
LINK DE APLICARE ––> https://forms.gle/edr5DznxoRWTsXnP9
Căutăm agenți operare automate cu care să preparăm cele mai bune cafele din Dâmbovița și Prahova.
Viziunea, misiunea și planul pe 10 ani
Viziunea Kaldio: Să devenim lider regional pe piața de vending, cu prezență în minim 3-5 județe limitrofe: DB, PH, BZ, BV, AG, GR, IF.
Misiunea Kaldio: Vrem ca oamenii să exploreze universul cafelei de calitate, atent selecționate și să aducem în fața lor beneficiile consumului de cafea.
Planul pe 10 ani: Vrem ca oamenii să ne prefere pentru gustul deosebit, pentru modalitățile extraordinare și inovative prin care preparăm rețetele, pentru experiența plăcută pe care o trăiesc acolo unde ne consumă produsele, pentru atenția și promptitudinea cu care îi servim. Vrem să contribuim activ la creșterea nivelului de calitate a pieței de profil, prin investiții permanente în oameni profesioniști și echipamente performante, precum și prin campanii educaționale.
Noi aducem în fața publicului rețete și tipuri de cafea diferite, prin intermediul celor mai bune aparate disponibile pe piață. Deținem o flotă de aproximativ 1000 de echipamente și ne dorim să o dezvoltăm în 10 ani la nivelul de 2600.
3 dintre cele mai importante victorii ale companiei:
- Kaldio Vending este liderul pieței de profil din Dâmbovița și jucător important pe piața din Prahova.
- Espresso Café este în topul jucătorilor de e-commerce cu cafea din România.
- Divizia Coffee Shop deține cea mai importantă rețea pornită din Dâmbovița, deținând 11 locații la nivel național.
Responsabilitățile tale:
- Participi la evaluarea de performanță lunară sau trimestrială cu liderul tău direct;
- Participi la cele 2 sesiuni de training săptămânale pe proceduri și abilități;
- Urmărești pașii procedurilor din rolul tău cu strictețe;
- Vorbești frumos cu fiecare coleg, lider sau subaltern, oricare ar fi problema;
- Păstrezi confidențialitatea informațiilor și a documentelor legate de firmă;
- Alimentezi automatele cu apă, produse, până la nivelul de încărcare;
- Igienizezi automatele: la interior, la exterior și perimetral conform standardelor;
- Controlezi calitatea cafelei și asiguri reglarea râșniței de cafea în funcție de timpul standard de extracție;
- Asiguri funcționarea, curățarea și alimentarea sistemelor de plată – cititoare și restiere cu minim 2 coloane încărcate permanent;
- Asiguri funcționalitatea sistemelor de pahar, zahăr, palete, mixere și de alimentare cu apă;
- Asiguri intervențiile ușoare la solicitările dispeceratului sau ale clienților, în max. 2 ore de la primirea lor;
- Colectezi și predai zilnic încasările automatelor din rută;
- Auditezi automatele din ruta zilnică și transmiți informațiile către dispecerat;
- Asiguri corecta gestionare a mărfurilor, a echipamentelor și mașinii din dotare, fără a genera pierderi sau prejudicii.
Valorile noastre:
În compania noastră avem 4 valori importante după care ne ghidăm. Aceste valori sunt reflectate în deciziile noastre, în responsabilități și în modul în care facem business:
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la satisfacția clienților nostri, chiar dacă aceasta presupune eforturi și grijă mai mari din partea oamenilor noștri. Facem tot ce ne stă în putință să ne servim excelent clienții, să le oferim o experiență WOW, SĂ DĂM CLIENTUL PE SPATE.
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la promptitudinea cu care ajungem la intervențiile tehnice/solicitări, chiar dacă suntem nevoiți să facem asta la primele ore ale dimineții, în afara orelor de program, în weekend sau în zilele libere de sărbători.
- Nu suntem dispuși să facem compromisuri la schimbarea și optimizarea continuă a activităților, chiar dacă asta presupune investiții permanente, atât în oameni, cât și în echipamente. În această lume de astăzi, care se schimbă cu o viteză uimitoare, trebuie să fim flexibili, inovativi și pregătiți să ne adaptăm la noile condiții de piață pentru a supraviețui.
- Nu suntem dispusi să facem compromisuri la calitatea produselor, chiar dacă suntem nevoiți să creștem prețurile.
Dacă consideri că ești omul potrivit care să ne ajute să devenim lider regional pe piața de vending, că poți să îți îndeplinești responsabilitățile și că ți se potrivesc valorile noastre atunci abia așteptam să ne auzim cu tine.
Dă click pe link-ul de mai jos și completează formularul de aplicare. În maximum 48 de ore vei primi răspuns dacă te califici pentru un prim interviu scurt în care să ne cunoaștem. Dacă și acolo ne placem, atunci vom avea o întâlnire mai lungă să vedem dacă suntem cu adevărat potriviți. Iar dacă toate lucrurile sunt bune și noi putem să susținem nevoile tale dpdv financiar, atunci vom intra în perioada de probă de 3 luni.